FRASER ISLAND

Fraser var helt underbart! Vi gick upp5 för att bli upphämtade av bussen 5.45! Så åkte vi till ön, fraser är då alltså en enorm sandö, den största sandön i hela världen! På ön finns det underbara stränden, jättefin regnskog (den ända regnskogen i hela världen som är på sand) och massa annat fint! 
Så vi åkte runt hela dagen med bilen på stranden, vilket var helt fantastiskt! Vi åkte precis där vattnet slutar! Vi stannade på flera ställen under dagen, vi badade i en sjö med sötvatten, var så skönt att inte få salt i ögonen for once! Vattnet var kristallklart och stranden var så fin och vit! Vi badade där och lekte med gopron i en timma för att sedan äta en lunch de grillade, som var SÅÅÅ god!! Sedan såg vi ett skepp som ligger på stranden som kom dit under något av världskrigen! 
Sen såg vi en sjö precis vid stranden, men som inte tillhörde havet där det tydligen funnits hajar, sköldpaddor, krokodiler och stingrockor, i en sjö???!!! 
Vi såg massa andra härliga grejer!! Vi såg en dingo, som är ett australienskt djur, som är väldigt aggressivt och farligt! Den ser ut som en söt hund, lite som en hundräv, den ser så oskyldig ut men tydligen för bara nåra veckor sedan dog ett barn av en dingo! 
Men en sån såg vi!! 
Det var en sån underbar dag att bara åka runt på stranden med bil och se fantastiska ställen och äta gott!! 
Idag åkte vi tillbaka till brisbane och har spenderat dagen här med att gå runt i staden och kolla! Nu på kvällen satt jag Yvonne och cillian, han är fortfarande med oss, uppe på taket på vårt hostel med världens utsikt och bara myste!!
Imorgon åker jag till flygplatsen kl 7 för att möta upp Jossan som sover på flygplatsen, så ska vi flyga till BAAAAALIII!!!!!
Kommer sakna Australien så otroligt mycket! Har haft en så otroligt bra tid här, jag har träffat så mycket fina människor som jag kommer sakna! Och jag trivs så sinnessjukt bra och har en väldig separationsångest! Men som jag känner nu vill jag tillbaka hit så snart jag kan! 
ÄLSKADE AUSTRALIEN❤️❤️ 
Natti❤️




























































Kommentarer
Anonym säger:

Sååååå underbart!!! Saknar dig massor💕💕💕

2015-01-10 | 10:53:51
Jessica säger:

assååååå orkar inte med bilderna?!?!?!?!?!? <333

2015-01-19 | 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback