ONSDAG

Hej!!!!! Haha igår skulle jag skrivit ett inlägg men både jag och Jossan låg och kollade/lyssnade på saker på mobilen, totaldeckar och vaknar igen klocka typ 6 haha! Men igår var vår första lite lugna dag hehe! 
Vi solade och tränade lite på morgonen, och jag fick äntligen Skypea med mina älskade vänner!! ❤️ ska prata med familjen snart också ❤️❤️ sen hyrde vi en paddleboard och paddlade runt, hyrde ett snorkelsätt också sä vi kunde titta på fiskar 😍 sen på kvällen blev det en shoppingtur i ett mall som finns här, och sen hem och decka i sängen som sagt 😄 

Imorse gick vi upp rätt tidigt och skypeade en snabbis med Yvonne, hon kommer ju till oss om 9 dagar 🎉🎉 sen gick vi och hyrde en varsin surfbräda och gav oss ut på vågorna, vi bestämde oss att lära oss själva för instruktör kostar så mycket här, det gick bra skulle jag säga, båda kom upp på brädan, sen var det sämst vågor dock, men det var otroligt roligt ändå!!!! Kommer jag fortsätta med under resan 😍 nu har vi precis ätit lunch på hotellrummet och ska nog bege oss tillbaka till stranden för att sola lite till 😃 nu är klockan snart 14 här! 
Idag är det thanks giving här i USA så är mycket firanden och så. Så allt är typ stängt, så ikväll har vi typ inga planer 😊

Hörs seeeen puss 😘😘
Har inte så roliga bilder från dagen haha!



Hittade den här katten på gatan som ser exakt ut som paldis (vår katt) såg ut när hon va mindre 😍


Kommentarer
Jessica säger:

Men gud det är ju verkligen aldis?! :O
Fett swag att lära sig själv surfa, men dansen måste ju vara till stor hjälp där! :D Yolo!

2014-11-28 | 18:18:33
Bloggadress: http://jessicaedlund.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback