SISTA DAGEN PÅ FIJI

Idag har varit helt fantastisk! Imorse efter frukost åkte vi på äventyr, cave trip! Vi åkte ungefär en halvtimma med båt för att komma till en ö som har en grotta! Först var det bara en vanlig grotta med vatten, ashäftig! Sen kunde man liksom i den grottan simma under till en annan, som liksom inte hade någon ingång, så man var tvungen att simma under grottstenarna, vilket jag först fick panik för eftersom det var mörkt men så gjorde jag det ändå och var SÅÅÅÅ VÄRT! Otroligt häftigt! Så vi simmade under till olika grottor och klättrade upp på stenarna och hoppade ner i vattnet! Jag filmade mest med gopron, så har inte så många bilder! Men bland det häftigaste jag gjort hittills på resan garanterat!! Efter det gjorde dom armband av kokosnötsskal till oss på resortet, och sen sa vi hejdå, fick hejdå sång och fick skjuts ut till båten som skulle ta oss tillbaka till huvudön! 
Båten tog 5 timmar, när vi kom hit till smugglers cove (som vi spenderade vår första natt förra veckan på) så fixade Jossan lite grejer med flyg, vi ska ju nämligen flyga till nya Zeeland imorn, Jossan kommer stanna i auckland för att göra några grejer som bara går att göra där, medan jag åker vidare till christchurch och möter Yvonne efter planen! 😃 superkuuuuuul!!
Sen tvättade vi alla kläder, och så käkade vi god pizza till middag och hade sällskap av ett gäng från Israel! Jättetrevligt, så satt vi uppe ända fram till nu och snackade, spelade kort osv! 
Nu ska vi äntligen sova för att orka hela dagen imorgon! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback