QUEENSTOWN OHYEAH

Nu är vi äntligen i queenstown och oj vilket fantastisk och rolig stad! Vi kom hit igår, stannade igen typ 9 gånger med bussen påväg hit, bla klättrade vi upp för ett berg, som hade världens utsikt! 
När vi kom fram chillade vi lite för att sen gå med hela kiwi gänget och äta middag på en jättemysig resturang, fick revben, kyckling, pommes och coleslaw SÅ JÄVLA GOTT!!! Sen hade de arrangerat en barrunda så vi hade massa rabatter på olika barer! Var en sjukt rolig kväll, vi gick till 3 olika barer, efter det gick vi till ett ställe som heter ferg bruger som hade dom GODASTE hamburgarna ever! De var så stora och så otroligt goda! Sen gick vi till stranden och hängde lite, spelade lite gitarr och sjöng. Sen gick vi och la oss, blev väldigt sen kväll! 
Idag sov vi ut lite, och sen har vi bara tagit det lugnt, köpte lite prylar till gopron också, en pinne som jag kan sätta den på, och en flytväst så den inte sjunker om jag skulle tappa den! 😃 
Sen gick jag, Yvonne och Amy och åkte luge, då åkte vi en lift upp för ett högt berg, där uppe åkte vi ner för med små typ bilar, kommer bild på det, på olika banor! Var så otroligt kul, åkte flera gånger, kände mig som ett barn haha 😂 riktigt roligt! Kommer vi göra igen!
På kvällen har vi käkat middag och gick sen till en bar, men jag gick hem rätt tidigt för jag var trött, och måste sova för imorgon ska jag hoppa BUNGYJUMP!!!!!!!!!!!!!!
Jag ska hoppa över bergen, på den högsta bungyn i hela Oceanien, och den 4e högsta i hela världen!!!!! Den är alltså 134 meter hög! Är så otroligt nervös men så himla taggad! Adrenalinkick gånger 1000000 alltså!
Skriver imorn efter och lägger upp bilderna jag kommer köpa 😃😃
Måste sova nu så jag är utvilad till bungyn😊



































Kommentarer
Anonym säger:

Haha ååå va kul med dem där bilarna!:D
Omg bungyjump, herrejisses!!!! Häftigt men fy satan va läskigt iiiih
Love and miss you

2014-12-18 | 23:01:13
Jessica säger:

hahahahaha tove 5år<3333
asså flytväst till gopro!! bästa jag hört!

2014-12-20 | 23:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback