BUNGY JUMP

Okej idag började morgonen med en nervös frukost för att sen åka och HOPPA BUNGY! Och som sagt var det den 4e högsta i VÄRLDEN??!!! Och högsta i hela Oceanien! 134 meter!!!! Var lite nervös på vägen dit men så fort jag kom upp till stället vi skulle hoppa ifrån blev jag bara så otroligt taggad, adrenalinet tog över min kropp haha! Det var det absolut häftigaste någonsin, den känslan jag kände under de 8 sekunderna jag free-föll var HELT OTROLIGA!!! Kändes som en evighet och det var så otroligt, går verkligen inte att beskriva!!!!! Inte något ord kan beskriva känslan, haha! Är fortfarande skakis från allt adrenalin! Åh kan forfarande inte fatta att jag gjorde det, liksom 134 meter???!!! Köpte video också, men kan inte ladda ner i mobilen så får vänta tills jag kommer hem...
















Stället vi hoppade ifrån!






Kommentarer
Anonym säger:

Det är heeeelt galet!!! Vilket mod o vilken upplevelse!! Puuuus 💕💕👍👍😄😄

2014-12-19 | 20:53:50
Jessica säger:

MEN HUR SJUKT!?!?!?!? Får panik bara av bilderna :O

2014-12-20 | 23:48:50
Sophia säger:

Omggggg sjuka bilder 😍😍😍😍

2014-12-21 | 11:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback