BRÄNT MIG...

Igår vaknade vi och gick till frukosten, OMG vad god frukost! Massa frukt, ananas, melon osv och amerikan pancakes med sirap, kaffe och lite allt möjligt, svingott! Sen la vi oss på en solstol vid stranden och smörjde in oss med 30 (som vi kört med hela resan för att inte bränna oss), typ 3 gånger, noga!! ÄNDÅ brände jag mig, solade bara framsidan för vi skulle snorkla, och tänkte att då får jag ju färg på ryggen, nej nu har jag en tydlig vit/röd rand på hela sidorna av min kropp! 😒 aouch! Menmen, försökte iallafall! Solen är otroligt stark här, står rakt över oss så... 
Sen hämtade vi iallafall våra snorkelsett och tog oss ut för en runda, ännu bättre idag, vi simmade längre ut och såg ännu fler saker, så sjukt häftiga rev! Och massa färger 😍😍 vi såg även en rocka, inte jättestor men häftig ändå! 
Idag kom ett gäng svenskar hit från en annan ö, första svenskarna vi träffat 👏 var jätteroligt att prata med dom, dom har varit i nya Zeeland precis nu innan dit vi ska näst, så dom tipsade om massa att göra! 
Hela eftermiddagen har vi bara chillat på stranden, sen käkade vi god middag, 4rätters idag med!! 
Efter middagen var det lite lekar typ limbo osv nere vid stranden, supermys men alla vi var så trötta efter all sol så vi gick och la oss klockan 11! 
Idag vaknade vi och käkade frukost, lika god som igår!! 
Nu har vi checkat ut och sitter och väntar på vår båt som tar oss till nästa ö, korovou! Idag är det jäääätteblåsigt! Och molnigt :/ men härligt ändå!

KRAM















Kommentarer
Jessica säger:

åååh vad du är fin<3 ser så underbart ut jag dör :(

2014-12-05 | 19:21:02
Åsa säger:

Helt galet vackert!! Som en annan värld under ytan:-) PUSSSSSS! Love ya

2014-12-05 | 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback