Weekend in Barcelona

Hejhallå!! Nu är jag hemma, totally dead efter ett sjukt nice dygn med mina tre finnar! Aino, som jag aldrig hade träffat förut kunde flytande svenska vilket var sååå härligt!! Äntligen få prata lite svenska! 😍 vi kom till Barcelona Rut 11 lördag morgon, checkade in på hotellet och tog en kaffe på starbucks, låg precis bredvid! 
Vi vandrade runt lite var på världens största marknad, dom hade ALLT i mat(tugga på nåt)väg!!! Vi gick längs La Rambla, ner mot stranden för att käka god lunch där! Vi tog sen en titt på stranden för att sedan gå och stadga oss på vårt hostel som för övrigt var grymt soft! Vi var och kollad på nån slags fire-dragon parad, va asball! 

Sen gick vi hem för att fixa i ordning oss, vi käkade god middag och drack lite sangria, sen klockan 12 fyllde Mona 19 😃 vi drog efter det till en mattklubb som heter Opium som var sjuk!! Enorm lokal, fancy, uteplatsen låg typ på stranden! PERFEKT!!!! Bra musik, bra folk osv! Vi var där ett bra tag och Moona hade en toppen födelsedagsnatt! Vi träffad nåra svenskar som bor rätt nära mig i sthlm, lite funny 😄 Vi kom tillbaka till hostelet och bestämde oss för att gå till stranden och sova istället för sängen XD (så onödigt att betala för hostelet).... Så vi köpte en kaffe och tog en prommis ner till stranden, badade lite, solade lite! Kunde dock inte somna, så har varit valen jävligt länge nu... Supermegatrött är jag och ska lägga mig och sova nu! Har också hunnit spendera typ 2 timmar på telefonen med min bästa mamma! Hon är så braaaa ❤❤❤❤❤❤❤ 
Miss you all sooooo much ❤❤ hoppas ni har det bra och mår super allihopa 😘❤❤❤❤
Bilder kommer i eget inlägg för det funkar inte här v någon konstig anledning......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback