Tuesday

Ännu en dag med fint väder har vi haft här!! Dagen var lat, tog bara Abril till skolan, Laia skulle till läkarn. Sen efter jag städat osv latade jag mig fram till 3 då jag och Eveliina tog vår (standard typ) långpromenad tills vi skulle hämta barnen 😉 skönt att få prata av sig med någon varje dag, plus skön vana, brukar bli 1,5 timmas prommis!! Ser ut som att vi ska natta över i Barcelona i helgen, Moona fyller år så vi ska se om det finns nåt billigt boende jag Eveliina och Moona! Va nåt som hände där i helgen tydligen 😃 efter skolan va vi och shoppade lite, nu har vi ätit och badat!! (Barnen har badat) och ska sova!! 😃 imorn blir första dagen helt själva med barnen, föräldrarna ska båda bort tidig morgon till sen kväll! Så håll tummarna för mig att det går bra 👍👍 pussochkram ❤❤




Kommentarer
Jessica säger:

åh vad mysigt!!!

2013-09-21 | 04:04:15
Bloggadress: http://jessicaedlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback