Sunday funday

Heeeeeeeej!!!! Hoppas ni alla haft en bra  helg! Min har varit bra! I fredags hade vi inge skola, vet inte varför... Men så jag och Eveliina drog till lloret och låg på stranden hela dagen! Badade massa i havet gaaahhh så underbart 😍 resten av helgen har bara varit chill, igår tog jag Lluis och tjejerna en promenad vid en asnajs strand, vi gick typ runt bergen längs vattnet! Superfint! Sen idag var familjen i Frankrike för att gå på dinosauriepark (Laia gör ett skolarbete om dinosaurier, allt handlar on dinosaurier i hennes värld nu!!!!) men jag stannade hemma för har varit lite halvsjuk senaste dagarna, nu på kvällen kom Eveliina med hennes dator (eftersom min är SÖNDER 😡😡) så kollade vi på film! Nu taggar vi ännu en jobb och pluggvecka! Yeyyyy😍 går faktiskt väldigt bra på spanskan 😃😃😃 ska sova nu, kramar ❤️❤️❤️


Härliga promenaden igår 👍👍 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback