Made it!!

This morning went awesome!!! De grät inte en enda tår och var jätteduktiga! Sooo relieved!! Jag och Eveliina tog vår långprommis direkt efter vi lämnat barnen, nu har jag också tagit mig igenom en lunch med Lluis föräldrar utan att prata samma språk, gick förvånansvärt bra, vi lyckades konversera på ett sätt eller annat, sen kan jag ju lite spanska 😉 lunchen var himmelskt god som vanligt! De hade bakat en typ av toscakaka till dessert, den va underbar! Nu ska jag snart ut och springa i soolen innan barnen ska hämtas 😉☀ 
Kramizar ❤❤❤❤ 




Kommentarer
Jessica säger:

1. BRA JOBBAT TOVE!!!!!
2. Vilken fantastisk tillvaro med lagad mat och grandparents!
3. Snygga shorts!!!!! Är de nya? :D

Svar: ❤❤❤❤❤❤❤❤
Tack! Ja fick dom av en kompis, passade inte henne längre :D
Tove Edlund

2013-09-21 | 04:05:34
Bloggadress: http://jessicaedlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback