¡Hola amigos!

Heeej kompisar! Nu har jag fått igång en blogg! YEY! Har varit här i Spanien sen i söndags och det har varit fullt upp med att lära känna barnen, dom är lite blyga men det kommer sakta :)
De två tjejerna jag tar hand om heter Abril (2) och Laia (4). Mamman heter Eva och pappan Lluis. Familjen är jättemysig och dom hjälper mig med allt mitt och visar mig runt! vi bor i en liten stad som heter Vidreres som ligger precis utanför Girona, (typ som täby vs stan). 
Det finns en annan au pair här i Vidreres, hon är från Finland och är 1 år äldre än mig som heter Eveliina, har också träffat mammans kusin som heter Anna, dom är supermysiga båda två! Idag tog vi tre en tripp in till Girona och Anna visade oss runt överallt! :) 
Jag och Eveliina har anmält oss till en språkskola, så den 23e september börjar vi 4 månader studier, varje dag 12-14! finally ska jag få lära mig spanska!!!!!!!!!!! Ska också dansa några gånger i veckan, kommer bli kuuul! :D
på bilden är det Anna till höger och Eveliina till vänster :) PUSSSS
 
 
 

Kommentarer
Jessica säger:

MEH!!!! Ska du OCH mamma kunna spanska nu eller??????? Jävla skit....

Svar: Hahaha hopefully!!! Du kan lära dig snabbt, no probs!!! Bara att lära dig och vi kan ha hemlisar för pappa 😎😎😎
Tove Edlund

2013-09-18 | 08:32:27
Bloggadress: http://jessicaedlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback