Förlängd sommar

Idag har det varit fantastiskt väder!! 25 grader och ☀☀☀. Och jag har gjort en massa bra grejer! Dagen började med att ta barnen till skolan, för att sedan städa huset, diska osv. Snabbt! Sen gick jag ut och la mig i solen en bra stund, för att då lite färg, vilket jag också fick men är aningen röd... 😒 sen tog jag mig ut på en springrunda i parkerna här i närheten, dom är så mysiga! Hur skönt som helst, och varmt... ☀ efter det solade jag lite till, duschade för att sedan möta upp Eveliina på en lååångpromenad, innan vi skulle hämta barnen på skolan (hennes ena och min ena tjej går i samma klass)! 😉 en riktigt hurtig dag, jag känner att jag varit extremt hurtig de senaste dagarna, gått och sprungit en massa! Men jag föräter mig ju dock, så utan att röra mig skulle jag nog bli fet här... Lunch äter vi hos Lluis (my hostdad)s föräldrar, som bor i huset bredvid, ååå vad god mat dom gör varje dag 😇 
Nu är jag tröttis och ska sova, älskar sovvanorna jag får här, lägger mig 10 varje kväll och vaknar runt 8 av mig själv varje morgon.. Bortsätt från på helgerna 😉 tjejerna har varit superpigga och spralliga ikväll, men äntligen är dom i säng och jag ska också få sova! 💤naaatti💤
PUSSSS

Baksidan av vårt hus!

En av parkerna jag brukar springa i!!





Abril körde modevisning i mina skor, dom passa bra 👍

Saknar er alla ❤❤❤❤

Kommentarer
Jessica säger:

Men åh nu får jag ju dåligt samvete haha!!!!!! Värsta vad du är hurtig! Och vad härligt att du får god mat :D <3

Svar: Haha men jag har så mycket tid och finns inte mycket annat att göra XD äter man så mycket man gör här så måste man <33
Tove Edlund

2013-09-20 | 08:40:39
Bloggadress: http://jessicaedlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback