Beachfun

Godkväll!! Nu är jag riktigt megatrött efter denna toppenhelg. Vi har gått och sett!! Mycket! Var riktigt skönt att komma iväg efter en tuff vecka, men nu är det ny vecka och nya tag! 
Idag tog jag och Eveliina bussen till Lloret (stad som ligger 15 min härifrån) typ stad för partypeople, där vi hängde på beachen all day looong! Åt goda måltider och drack goda frappés 👍👍👍 vädret var grymt härligt, lagom varmt och det fläktade lite ☀☀ vi gick runt lite i staden och kollade turistdelarna, det var riktigt mysigt!! 
Sen kom jag hem och fick äntligen skypea med bästa familjen, heela familjen från Sverige och USA 😎 underbar! och fick reda på att dom kommer hit under julen, kan inte bli bättre 😍😍😍 efter det lekte jag lite med barnen, dansade till gangnam style (favourit song...) nu sover dom och det ska jag också göra nu! Saknar er alla såååå mycket!! Love you! ❤

Lloret de mar ❤❤❤



Både jag och Eveliina saknar våra katter så mycket så vi hittade nåra som liknade våra att hänga med idag 😍




Kommentarer
Jessica säger:

åååååh katterna!!!! och gagnam style! ASUM!

2013-09-20 | 05:34:02
Bloggadress: http://jessicaedlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback